Hatha Yoga? Hatha Tango!

Autorius: | Komentarai Laukiame jūsų komentarų! »
Temos: psichologija

Vidinė tango energija

Kiekvienas žmogus turi savo “mėgstamiausias” čakras, kurias dažniausiai naudoja bendraudamas su aplinka. Jos gali keistis, atsiverti ir prisiverti ar išsivystyti nuo itin dažno naudojimo. Pamėginkime pritaikyti savo paviršutiniškas žinias ir įsivaizduokime, kaip šoka žmonės su itin ryškiai išvystyta viena ar kita čakra.

Pirmoji. Tai neįdomu. Ar kada nors matėte tokius užspeistus šokių aikštelėje žmones? Jeigu šokėjai turi problemų šiame lygmenyje, mokytojams teks ilgai vargti, kol jie atsipalaiduos.

Antroji (seksas). Žmonės, nedaug išmanantys apie tango, galvoja kad tai – seksas. Praeis visai nedaug laiko, kol jie supras, kad tango daug geriau nei seksas. (Bet kokiu atveju daug geriau nei tai, ką jie laiko seksu). Žmonės su aktyvia antrąja čakra paprastai šoka klubais. Mokytojai juos nuo šito labai greitai atpratina. Tačiau net ir įsisavinę techniką, jie vis vien šoka klubais. Jiems patinga canyengue ir milonga. Jie jaučia ritmą ir puikiai išlaiko kontaktą. Tačiau jiems ne visuomet pavyksta išlaikyti pusiausvyrą, jie kūprinasi, kadangi viršutinės čakros nedalyvauja energijos apykaitoje. Labai stipri, bet netolygi energija.

Trečioji (valdžia). Iš šio taško sklinda paklusnumo energija. Tai taškas, esantis arčiausiai svorio centro, labiausiai pritaikytas vedimo arba sekimo funkcijai. Žmonės, turintys stiprią trečiąją čakrą, labiausiai vertina būtent šiuos sugebėjimus. Jie būna susikaupę, harmoningi ir paprastai žino, ko nori. Jeigu tai moterys, jos reikalauja gero vedimo ir dėmesio, o jeigu vyrai – jie moka gerai vesti. Kiek teko matyti, tokie žmonės mėgsta daryti sudėtingus žingsnius ir gerai orientuojasi šokių aikštelėje. Tai daugelio mokytojų pagrindinė čakra. Būtent taip jie moko šokio.

Ketvirtoji (meilė). Ar jūs kada nors girdėjote tango mokytoją sakant, kad “visa tai – yra čia, širdyje, ir kad visa tai reikia tiesiog pajausti”? Jei ne, nenuliūskite, nes tokie mokytojai – didelė retenybė. Tai beveik išmirusi, bet dar neišnykusi rūšis. Dažniausiai tai romantiški ir svajingi žmonės. Jiems labiausiai rūpi muzikalumas, taip pat galimybė pasvajoti, galbūt truputį paliūdėti. Jie niekada nesikūprina. Šoka artimą tango neprarasdami kontakto, labai jautrūs muzikai ir vedimui. Tokie vyrai paprastai labai įžeidūs, be to lovelasai. O moterys būna romantikės ir retai kada laimingos. Nebent šokdamos tango, nes tik jos vienintelės gali atskleisti tango esmę.

Penktoji (kalba). Nors tokių žmonių nedaug, juos visuomet galima pastebėti. Šokyje juos labiausiai žavi abipusis ryšys ir publika. Jie smerkia bet kokius apribojimus, mėgsta išradinėti naujus bendravimo su partneriu būdus. Nekreipia dėmesio į muziką. Labai artistiški ir mėsta dėmesį. Pilnose milongose pasimeta. Dažniausiai šoka atvirą tango.Tai jiems suteikia didžiulę saviraiškos laisvę. Jiems patinka džiazas ir improvizacija. Vakarų civilizacijos žmonės labiau išvystė savo verbalinę komunikaciją nei aukščiau minėtas čakras, galbūt todėl europiečiai taip mėgsta šokti atviru apsikabinimu.

Šeštoji (protas). Sunkiai įsivaizduoju, kaip su šia čakra galima šokti tango, nors tiesą sakant, precendentų buvo. Greičiausiai žmonės su ypač aktyvia šeštąja čakra tik klaidžios, taip ir nesuradę tango šokyje nieko gero.

Septintoji (antgamtinės galios). Aš asmeniškai nemačiau žmonių, aktyviai naudojančių šias savybes, jie tikriausiai šokdami tango levituoja virš žemės.

Puslapiai: 1 2 3

Jums galėtų būti įdomu taip pat: